sales@purls.nl
Website creatie

Marketing automation

Voor heel veel bedrijven is zelfs het organiseren van een goed klantenbestand al een hele opgave. Daarom is marketingautomation soms een stap te ver. En het inrichten van een CRM wellicht een stap om eerst te zetten. Maar daarna? Want wat is marketing automation? Op onze speciale landingspagina schrijven we hierover:

De samenwerking tussen softwareplatformen en technologie als middel voor marketingafdelingen en organisaties, om effectiever te marketen op diverse (online) kanalen. En het automatiseren van herhaalbare taken. Maar vooral ook het creëren van inzicht in de behoefte van de klant en daar realtime op inspelen.

Een heel technisch verhaal. Purls is een onderdeel daaruit. Je kunt mensen een kaart sturen, ze naar je persoonlijke landingspagina leiden en daar een transactie creëren. Even doorfantaseren. Als we iedereen die zijn of haar pagina niet bezocht heeft automatisch een advertentie op Facebook laten zien gedurende één week? (Yep, niet iedereen kan gematched worden) Of als we de projectmanager een export sturen van deze mensen in de mail. Met hun telefoonnummer. Zodat ze gebeld kunnen worden.

En stel dat we na één week in plaats daarvan de mensen die hun pagina wel bezocht hebben, maar geen transactie gedaan hebben geautomatiseerd een brief sturen per post? [In eerdere campagnes deden we deze selectie en verzending handmatig. Het leverde 5% van deze groep aan inschrijvers op.]

Wij maken naast het platform van Purls gebruik van marketing automationsoftware. Hierin zijn bovenstaande zaken mogelijk. Sterker nog, onze eigen workflow bevat elementen die hieraan voldoen.

Wij kunnen supporten in het beheer van uw klantdata. Bijvoorbeeld het voor u inrichten van een CRM.

Onze marketing automation software is koppelbaar met honderden verschillende softwaretoepassingen. Hierdoor kan de data vanuit andere toepassingen gebruikt worden, of andere toepassingen aangestuurd worden.

Een aantal daarvan treft u hieronder aan. (Ongeveer 1% van de koppelbare software)


Marketingflow

Wij denken graag met u mee om een deel van uw marketinguitingen op te nemen in een marketingflow. Vanuit het oogpunt van effectieve marketing. Een Wow-effect is leuk, maar daar win je de strijd niet mee.

Een doordacht plan als basis van organiseren. En daarna invulling.

U kunt ons inhuren voor het opzetten van uw eigen marketingflow binnen uw eigen bedrijf, waarbij wij supporten. Of u kunt uw wensen bij ons neerleggen en wij verzorgen het binnen onze systemen.


Erik Plomp (06 531 78 759)


Dit zijn voorbeelden van koppelbare software. Hier zijn alle toepassingen te vinden.

Zie hier een artikel over document automation

Download hier de factsheet:

https://www.dropbox.com/s/amkbx0fyyi52ayr/marketingautomation-factsheet.pdf?dl=0