sales@purls.nl
Website creatie

Voorbeeldcase met Purls

500% Meer rendement met onze Purls Direct Mail actie

Voor Bouwcenters van de RAB-groep hebben wij met succes een PURL’s campagne opgezet. Het doel van deze campagne was het genereren van nieuwe klanten.

Om de invloed van PURL’s te meten is eerst een traditionele mailingkaart gestuurd naar een deel van de doelgroep: een mailingkaart zonder Persoonlijke URL. Daarna is naar een ander deel van doelgroep een mailingkaart gestuurd met de inzet van PURL’s. Wij stuurden deze tweede groep een gepersonaliseerde kaart met een verwijzing naar een Persoonlijke URL en bijbehorende persoonlijke landingspagina. Na een week had de PURL’s campagne 500% meer conversie, dan de eerder verstuurde traditionele direct mail campagne.

Lees hier meer over de laatste campagne die we eind 2016 voor Rab Bouwcenters hebben gedaan.

De campagne startte met een kaart, aan de doelgroep. In deze kaart werd men uitgenodigd om een kijkje te nemen op een persoonlijke pagina. Op deze persoonlijke pagina kreeg men het voorstel één van de drie cadeau's te kiezen als men klant werd bij RAB Bouwcenters. Door het invullen van het e-mailadres werd e.e.a. in gang gezet.

  • Een e-mail werd verstuurd aan RAB: een nieuwe klant had zich aangemeld
  • Een e-mail aan de inschrijver of inschrijfster waarin uitgenodigd werd zich te melden bij de vestiging

Door het succes van de actie hebben we daarna nog een aantal vestigingen in de campagne meegenomen.